Z6_PPGAHG800PKJC068U155DDBBG1
Z7_PPGAHG800PKJC068U155DDBB82
Web Content Viewer
ActionsДирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Дата на публикуване:
10.08.2022
Последна актуализация:
30.08.2022
Функции на дирекция „Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции“:
- планира, координира и осъществява дейности за осигуряване на прозрачност и публичност на БАБХ в областта на достъпа до информация за медиите, гражданите и юридическите лица, отразяване на публични събития и публичното представяне на дейността на ръководството и служителите в БАБХ;
- организира публичните изяви на служителите от агенцията;
- координира връзките и взаимоотношенията с физически лица, юридически лица, ведомства и професионалните организации, имащи отношение към дейността на агенцията, както и между служителите в агенцията;
- осъществява транспортното обслужване на администрацията на агенцията;
- организира и осъществява ръководство при издаването на научнопопулярното списание "Ветеринарна сбирка" и информационния бюлетин, свързан с дейността на агенцията;
- организира и координира подготовката, възлагането, управлението, наблюдението, отчитането и въвеждането в експлоатация на новостроящи се обекти, реконструкция и основен ремонт на съществуващи обекти, свързани с осъществяваната дейност на агенцията;
- участва в провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки за проектиране, изграждане, реконструкция и основен ремонт на обекти, свързани с осъществяваната дейност на агенцията;
- проучва, подготвя, организира и контролира инвеститорската дейност за изграждане на обекти, свързани с функциите на агенцията;
- осъществява контрол по изпълнението на обектите, изготвя доклади и ежемесечни отчети и ги представя на изпълнителния директор на агенцията;
- разработва мерки и прави анализи, свързани с провеждането на инвестиционната политика на агенцията.
- осигурява техническото обслужване на изпълнителния директор, заместник изпълнителните директори и главния секретар;
- координира и контролира организирането, провеждането и протоколното осигуряване на официални и работни срещи, семинари и дискусии с участието на ръководството на БАБХ;
- отговаря за прилагането на протоколните стандарти на Република България в БАБХ;
- осъществява преглед и анализ на публикациите в медиите, свързани с дейността на БАБХ;
- организира проучването на общественото мнение и провеждането на информационни кампании, свързани с дейността на БАБХ;
- изготвя анализи и доклади, свързани с постъпилите запитвания и препоръки;
- организира подготовката и разпространението на информационни материали за повишаване осведомеността на обществото за популяризиране на дейността на БАБХ;
- изготвя проекти на вътрешноведомствени актове на БАБХ в областта на информационно-аналитичната дейност;
- предлага мерки за подобряване на работните процеси по предоставянето на административни услуги от БАБХ;
- оказва методическа помощ на ОДБХ при осъществяване, прилагане стандартите и спазване на вътрешните правила за реда и организацията на административно обслужване на физическите и юридическите лица;
- осъществява методическа дейност по предоставяне и обмен на информация във връзка с административното обслужване в агенцията;
- участва в изготвянето и изпълнението на споразумения с областни управи, общини и ведомства за съвместна дейност при административното обслужване на физически и юридически лица;
- проучва нагласите на заинтересованите страни в административното обслужване и съставя годишен доклад за удовлетвореността на потребителите.
Директор на дирекцията: Анжела Крумова